Blogger Backgrounds

Sunday, December 4, 2011

~ wHo ? ? ? ~




assalamualaikum!

okay i know..jam aku skrg ni dh pkul 0140 am ...i cant sleep!! asyik nk p toilet je! brrrrrrrrrrrrrrr.. aku rasa mcm nk tido dlm toilet pon ada! hahahahhahahh..

dh tgh x leh nk tido ni,,ttibe aku tringat kt mr. WTF aku! hurmmm.. sedih wokkk.. trus lost contact! dia pon xde call aku,,or atleast,,txt lahh..hurmmm..pity of me..huhuhhhh..ntah...xde jdoh kott..mmg dh jdoh ktorg utk smpai thun ni je kot..tp aku tetap hrgai 2 tahun ni..

okay aku ingat lagi first tyme aku jumpa dia..last yr tp aku x ingt tarikh laa..mmg tyme tu aku xde pape ponn..just jumpa dia dlm bilik kaunseling,,dia nk mohon jd prs,,so mcm biasa,,ckgu tgh brceloteh ngn dia..aku nmpk dia ni snyap je..aku pon layan lahh ,, join diorg borak skali..tyme tu dia msih pkai uniform putih lg kayhh..hahahahh..

okay ada satu lgi yg aku xleh lupa gilagila! thun ni jgak lah kann..aku ngn shazlin lepak blik kaunseling brdua..then ada bnyk biskut..so ktorg mkn..then abg fauzan dtg..dia pon join mkn..strt lah ktorg mnyakat abg fauzan..naik merah gak muka dia..hehehehhh..then ttiba dia dtg and shazlin saja hulur biskut kt dia..then aku pon saje je lah konon nye nk sruh dia plih,,aku pon hulur lah jgak..aku tak sangka gila dia ambik biskut yg aku hulur!!hahahahah..shazlin pon tyme tu buat buat mrajuk! pdahal shazlin saje je ponn..ngengada! hahahahah..sweet gila kayh aku rasa bila dia ambik biskut aku tu! ngeeeeeeeeeeeeeeee~ :D

but sad lah jugak..thun dpn,,evrythng will totaly change! aku dh jd senior and akan face dgn SPM!
dan keadaan pon confirm akan brubah! sape aku nk pndang klau aku dtg briefing lmbt??? sape yg aku nk usha tyme hbis briefng??? sape aku nk tngok msuk kt surau tu stiap kali rehat??? sape nk lalu sblah aku and tunduk muka smpai nk cecah lantai???sape nk selisih bahu dgn aku smpai muka merah padam???nama sape yg kwn kwn aku nk pekik klau nk nyakat aku??? sape yg nk lalu dpan class aku and  buat kwn kwn aku mnjerit sbut sbut 'andi!!andi!!andi!!' ??? sape nk trsengih sengih bila trserempak dgn aku?? siapa??? siapa??? siapa??? siapa wehhhh?!?!??!?!?!??!?!?!? :'''c

wehh apa aku mrepek pg pg buta ni wehh..dushhhh! yaya! wake up from ur dreams! he's not yours lahh! please lah sedar! ntah ntah skrg dia dh tak ingat kau dahh! hahahahahh.. cer tanya,,kenal tak andi nur hidayah??ntah ntah dia jwb 'errr,,sape erk tu??' hahahahahah..okay yaya..stop thinking of him kayh!back to reality!!back to the earth!!wake up yaya!!wake up!! :'')

pape ponn..i want to say thanks to him..thanks kayh awk,,mnambahkn lg wrna dlm  hari2 sy kt situ..thanks sbb sudi isi hari2 sy kt situ,,thanks utk setiap snyumn yg awk bg tu..thanks utk  buat sy trsnyum bila tngok awk..thanks buat sy kena sakat dgn kwn kwn sy..thanks jgak bwat sy kena sakat dgn kwn kwn awk..hahahhahaha..okay,,i'll never forget apa yg dh sy lalui dlm almost dua thun yg kita kenal ni..thanks,,thanks for evrythng.. ='D

its okay lah klau dia dh x ingt aku..ntahhh..biar lahh..mungkin Allah ada prancangn yg lbih baik utk kami *masihberharap*..Allah lbih thu kan apa yg trbaik..mybe he is not for me..he deserve better than me..
thats all lah..bye..have a nice day..assalamualaikum! ='''D



No comments:

Post a Comment