Blogger Backgrounds

Monday, December 5, 2011

~ y0u're pErFect jUst tHe wAy y0u aRe ~



assalamualaikum!

hahahhh..okay..tetiba aku teringat kjadian smlm! hahahah.. 'awan nano' aku txt... ktorg txt mcm biasa je actlly.. tapi tetibe dia guna bhase yg aku sndri geli geleman nk baca! hahahahha...dia rply lbih kurang mcm ni lps aku tanya dia kt mana kot.. "kt umah,,bawu je smpai.." " dah mamam?"
eeeeeeeeuwwwwwwwww! hahahhahaha.. hey,,i love you for who u are lah..xyah nk 'dah mamam' sgt..aku ingt lagi dlm "album" yg dia bg kt aku tu,,ada satu gmbr ni yg trtulis sebaris ayat "YOU ARE PERFECT THE WAY YOU ARE".so same goes to me lahh..if u feel like that so me to0.. :)

geli siottttttttttt! hahahahha..okay..sory lahh..aku mmg mcm ni..maybe aku je yg too skema..hehehh..but aku lbih slesa mcm tu drpd txtng mcm budak budak zman skrg ni..AKU TAK SUKA. :)

so tlg lah..klau txt aku,,xyah guna bhsa bhsa tu..kdang kdang aku sndri x fham what they try to say..kdang kdang aku ignore je mssg yg aku xfham ni.hahahahha..sorry lah wehh..bm aku x brape nk terer,,so aku kene prctice kan setiap masa..tu yg aku skema sket tu..hehehhh..

pape ponn,,siapa pon kita,,we need to be ourself..xprlu jd org lain utk puaskn hati smua org sbb mustahil utk kita puaskn hati smua org..so just be who you are and jgn peduli apa org kata..yg pnting korg thu apa yg korg nk and ada hala tuju masing msing.. :)

dah mcm pesanan khidmat pelanggan pulak..hehehehhh..okay lah..thats all for now..bye..have a nice day..assalamualaikum! :D

*LISTEN TO HIM!!!*

No comments:

Post a Comment